Kryteria uprawniające do otrzymania dodatku mieszkaniowego w MOPS obowiązujące od 09.02.2022 oraz informacja o nowej lokalizacji działu czynszów MOPS
INFORMACJA
PO 25 LUTYM 2022 PLANOWANA JEST ZMIANA LOKALIZACJI DZIAŁU CZYNSZÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA UL. FILAROWĄ 50 w Bielsku-Białej.
Od 28.02.2022 wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego przyjmowane będą na ul. Filarowej 50 (pok.4).
`Dział Czynszów MOPS
Osoby, które nie mają możliwości złożenia wniosku np. z powodu choroby, kwarantanny, obawy przed Covid itp. będą mogły składać w kolejnych miesiącach wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego z mocą wsteczną tzn. za miesiące, w których nie było możliwości złożenia dokumentów.
Wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego są przyjmowane do 25.02.2022 w budynku MOPS przy ul. 1 Maja 17a (pok. 209),
po wcześniejszym umówieniu się:
Ww. dokumenty można również przesłać pocztą tradycyjną na adres MOPS, ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała.
Wydawanie decyzji o dodatku mieszkaniowym i dodatku energetycznym odbywa się w budynku MOPS przy ul. 1 Maja 17a (okienko przy pok. 207).
Kasy będą realizować wypłaty dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych.
Kryteria uprawniające do otrzymania dodatku mieszkaniowego tutaj