Kryteria uprawniające do otrzymania dodatku mieszkaniowego w MOPS obowiązujące od 09.02.2022 oraz informacja o nowej lokalizacji działu czynszów MOPS

Ogłoszenie o wolnym pomieszczeniu gospodarczym
18 stycznia 2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT: „REMONT ELEWACJI WRAZ Z REMONTEM KOMINÓW PONAD DACHEM W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. MŁODOŚCI 8 W BIELSKU-BIAŁEJ”
17 lutego 2022

INFORMACJA

PO 25 LUTYM 2022 PLANOWANA JEST ZMIANA LOKALIZACJI DZIAŁU CZYNSZÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA UL. FILAROWĄ 50 w Bielsku-Białej.

Od 28.02.2022 wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego przyjmowane będą na ul. Filarowej 50 (pok.4).

`Dział Czynszów MOPS

Osoby, które nie mają możliwości złożenia wniosku np. z powodu choroby, kwarantanny, obawy przed Covid itp. będą mogły składać w kolejnych miesiącach wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego z mocą wsteczną tzn. za miesiące, w których nie było możliwości złożenia dokumentów.

Wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego są przyjmowane do 25.02.2022 w budynku MOPS przy ul. 1 Maja 17a (pok. 209),

po wcześniejszym umówieniu się:

  • telefonicznie pod numerem: (33) 4974 283

Ww. dokumenty można również przesłać pocztą tradycyjną na adres MOPS, ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała.

Wydawanie decyzji o dodatku mieszkaniowym i dodatku energetycznym odbywa się  w budynku MOPS przy ul. 1 Maja 17a (okienko przy pok. 207).

Kasy będą realizować wypłaty dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych.

Kryteria uprawniające do otrzymania dodatku mieszkaniowego tutaj

Skip to content